Word nu donateur van Kunstcentrum Kloosterkerk

De Stichting Kunstcentrum Kloosterkerk organiseert sinds 1985 lunch- en orgelconcerten in de Kloosterkerk. Talloze, vaak jonge, getalenteerde musici hebben sindsdien opgetreden op het podium van de monumentale Kloosterkerk. Uit het groeiende bezoekersaantal blijkt de waardering voor de concertserie.

Natuurlijk kost het organiseren van de concerten geld. De vrijwillige bijdragen van bezoekers en de subsidie die de stichting vanuit fondsen ontvangt, zijn echter niet voldoende om de activiteiten te kunnen voortzetten. Daarom kunnen we uw hulp goed gebruiken! Voor € 25,00 per jaar bent u donateur van het Kunstcentrum Kloosterkerk. Met onderstaand formulier *)  kunt u zich eenvoudig aanmelden. De stichting heeft de culturele ANBI-status en daarmee is uw bijdrage in beginsel aftrekbaar. Als dank voor uw aanmelding sturen we u graag de CD ‘Jan Hage en het Residentie Kamerkoor’ als welkomstgeschenk toe.

*) Het formulier is ook in PDF-formaat beschikbaar.

Ja, ik meld me aan als donateur

Abonneer mij ook op de nieuwsbrief