Jubileumconcert Kunstcentrum

Met veel genoegen kijkt het bestuur van de Stichting Kunstcentrum Kloosterkerk terug op het concert dat op 4 september jl., ter gelegenheid van haar 25-jarig bestaan, gegeven werd in de Kloosterkerk door Leontien Kröner – van Selms (fluit), Anton Weeren (trompet) en Jan Hage (orgel).
Na afloop van het concert was er voor de ca. 200 bezoekers een drankje, een hapje én een verrassing: de wethouder van cultuur van de gemeente Den Haag, mevrouw Marjolein de Jong, was aanwezig om de Stadsspeld uit te reiken aan Jakob Jager.
Vanaf 1991 heeft Jakob zich als bestuurslid van het Kunstcentrum op velerlei wijze ingezet voor de organisatie van de concerten van de Stichting. Beste Jakob, hartelijk dank voor je grote inzet en proficiat!

25 jarig jubileum Kunstcentrum