Eerstvolgende concert

• Aanvangsttijd: 12:45

facebook.png twitter.pngyoutube.pnglinkedin.pngbetaalverzoek.jpg

Pauzeconcerten jan-jun 2024

De programmering voor het eerste halfjaar 2024 is rond. Klik hier voor de flyer.

woensdag 3 april treedt het hoornensemble op. Beluister en zie hier een fragment uit een eerder concert in de kloosterkerk.

Voor oudere flyers klik hier.

Even voorstellen

Klik hier voor het welkomstwoord van de nieuwe voorzitter Arjan van Nijnatten!

Livestream pauzeconcerten

Op het YouTube-kanaal van Stichting Kunstcentrum Kloosterkerk zijn de livestreamconcerten tot circa 3 maanden na de opname in zijn geheel terug te zien tenzij de musici anders beslissen. Van een aantal concerten blijft, als de musici hiermee akkoord gaan, een fragmentje staan.

De pauzeconcerten zijn de laatste jaren mede mogelijk gemaakt door Fonds 1818, Zabawas, Prins Bernard Cultuur fonds en de gemeente Den Haag.

logo fonds 1818.jpg    zabawas-logo.png   logo gemeente den haag.jpglogo pbcf.jpg

facebook.png twitter.png linkedin.png YouTube