Programma woensdag 2 mei 2007

- Vivace
- Adagio
- Allegro

Victoria Nair-Price studeerde Blokfluit aan het Birmingham Conservatorium met Ross Winter en Annabel Knight, waar zij met haar afstuderen de "Recorder Prize" won in 2005. Tijdens deze periode heeft zij tevens in het kader van het Erasmus uitwisseling, een studieprogramma aan de Franz Liszt Academie in Weimar Duitsland gevolgd onder leiding van Myrium Eichberger. Sinds 2005 studeert Victoria aan het Koninklijke Conservatorium van Den Haag onder supervisie van Reine-Marie Verhagen. Zij een gepassioneerde blokfluitlerares die regelmatig meewerkt aan muziekworkshops binnen Europa. Tevens heeft zij, in het kader van een liefdadigheidsproject, blokfluiten verstrekt en blokfluitles gegeven aan schoolkinderen in India.

Sungyun Cho is op haar 5e begonnen met het spelen van de piano. Op haar 12e won zij de eerste prijs in het Koreaanse Jeugd Muziek Competitie. Toen Sungyun Cho 15 jaar was, is zij begonnen met het spelen van het orgel onder leiding van Prof. Kwak Dong-Soon. Vervolgens studeerde zij Kamermuziek en Kerk muziek aan de Universiteit van Yonsei. Tijdens deze periode werkte zij samen met Prof. Kwak als organist van de Yonsei Universiteit Kerk.
Sungyun Cho is een enthousiaste liefhebber van het spelen van Barokmuziek, en heeft zij in 2005 haar Master opleiding onder leiding van Hee-jeong Kim aan de Yonsei Universiteit afgerond. Haar uitvoering tijdens het eindexamen werd als beste gewaardeerd waarmee zij de afstudeerprijs won.
Sinds 2005 studeert Sungyun Cho Klavecimbel en Barokmuziek aan het Koninklijke Conservatorium van Den Haag onder leiding van Prof. Jacques Ogg.