Programma woensdag 17 augustus 2005

Joh. Brahms
Choralvorspiel: O Gott, du frommer Gott

Marcel Dupre
Allegro deciso (uit Evocation)

Wim Hazeu ontving zijn eerste orgellessen bij Peter Verhoeks, Wim van der Panne en Herman van Vliet. In 1991 werd hij met succes toegelaten aan het Koninklijk Conservatorium te Den Haag. Hij behaalde daar de getuigschriften Docerend en Uitvoerend Musicus Orgel en het Praktijkdiploma Kerkmuziek onder leiding van de docenten Johann T. Lemckert en Marijke van Klaveren. Hij was eerste prijswinnaar op concoursen te Maassluis (Govert van Wijnconcours) en Leiden (20e eeuwse muziek). Als dirigent is hij verbonden aan de Parochiekoren van de St. Agneskerk te Den Haag. Verder is hij actief als docent bij diverse muziekscholen te Rijswijk, Voorburg en Den Haag. Sinds 1997 is hij de vaste organist van de St. Agneskerk in Den Haag.